Διασύνδεση eShop με ERP

Διασύνδεση με υπηρεσίες τρίτων, αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ ετερογενών συστημάτων (erp to web, erp to erp, σύνδεση eshop με ERP κτλ), αυτοματοποίηση απαραίτητων καθημερινών διαδικασιών, είναι μόνο οι βασικές ανάγκες που πρέπει να καλύπτει ένας σύνθετος μηχανισμός.

Βασικό στοιχείο εξέλιξης και γεννήτρια παραγωγής πωλήσεων το eCommerce, κρίνεται πλέον απαραίτητο για την μικρή, μικρομεσαία και μεγάλη επιχείρηση, για διασφάλιση της βιωσιμότητας, θωράκιση της δυναμικής πωλήσεων, θεμελίωση και προώθηση του brand.

Αναβάθμιση υποδομών!

Η συνεχής αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών και οι καθημερινές ανάγκες κάθε επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις μέρες μας, έχουν οδηγήσει διαχειριστές IT υποδομών και τους ιδιοκτήτες eCommerce επιχειρήσεων (κατά κύριο λόγο), στην αναζήτηση της τέλειας “γεφύρωσης”.

Χρησιμοποιώντας ότι ποιο φρέσκο παρέχεται τεχνολογικά στις μέρες μας για την επίτευξη της, πληθώρα API’s, Cross DB Connections, CDN’s, Dedicated Infrastructure, Headless Frameworks, Clustered Cloud Hosting και η λίστα συνεχίζει με αρκετές ορολογίες που δυσκολεύουν τις περισσότερες φορές ακόμα και τους έμπειρους στον χώρο.

Τα οφέλη της διασύνδεσης!

Η καθημερινότητα του “οργανωμένου” λογιστηρίου είναι ένας αέναος κύκλος επανάληψης συγκεκριμένων διαδικασιών (εισαγωγή, επεξεργασία, τιμολόγηση, repeat) με σταθερούς ρυθμούς μείωσης της παραγωγικότητας, εικόνα που δεν ταιριάζει στην επιχείρηση που θα ήθελε να πρωταγωνιστήσει στο e-Business.

 

Πως θα μπορούσε η διασύνδεση των ετερογενών συστημάτων (eshop, erp, crm, wms κ.α.) να βοηθήσει περισσότερο από το κατάλληλο CMS ή τις state-of-the-art υποδομές ?

Αυτόματη διεκπεραίωση online παραγγελιών από το ERP.

Ο μέσος χρόνος διεκπεραίωσης της παραγγελίας (λιανικής ή χονδρικής) απαιτεί για την εισαγωγή των στοιχείων πελάτη, καταχώρηση και τιμολόγηση, έκδοση εντύπου αποστολής και συσκευασία, περί τα 5 λεπτά (εάν ο εργασιακός χώρος είναι δομημένος σωστά…).

Ένα μικρομεσαίο eShop με μέσο όρο 30 παραγγελιών ανά ημέρα, αναλώνει συνολικό χρόνο 2,5 ωρών σε καθημερινή βάση μόνο για ένα μικρό κομμάτι της ηλεκτρονικής αγοράς. Με την διασύνδεση του συστήματος μηχανογράφησης της επιχείρησης με το ηλεκτρονικό κατάστημα, η εισαγωγή στοιχείων, καταχώρηση, τιμολόγηση και έκδοση εντύπων αποστολής γίνεται αυτόματα χωρίς να αναλώνονται πολύτιμες ανθρωποώρες.

Αυτόματη δημιουργία περιεχομένου στο eShop από το ERP

Ανεξάρτητα από το CMS ή την custom λύση που έχουμε επιλέξει, μία από τις χρονοβόρες διαδικασίες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι η δημιουργία νέου περιεχομένου. Ένας έμπειρος χειριστής εκμεταλλευόμενος όλους τους αυτοματισμούς δημιουργίας περιεχομένου (αντιγραφή, αυτόματη συμπλήρωση, εισαγωγές XML κτλ) για την δημιουργία νέου είδους (συμπεριλαμβανομένου και του φωτογραφικού υλικού) θα χρειαστεί περίπου 3-5 λεπτά ανά νέο κωδικό (στην περίπτωση που το είδος είναι απλό, χωρίς χαρακτηριστικά και διαστάσεις (παραλλαγές)).

Σε είδη με πολλαπλές διαστάσεις (χρώμα, μέγεθος, στυλ κ.α.) όπως προϊόντα ένδυσης, υπόδησης, δαχτυλίδια-βέρες, προϊόντα μακιγιάζ ο απαιτούμενος χρόνος μπορεί να φτάσει ακόμη και τις 2 ώρες ανά κωδικό είδους (βλπ. δαχτυλίδια, βέρες, είδη με πολλαπλές διαστάσεις).

Ενημέρωση αποθεμάτων από το ERP στο eShop

Παράλληλα με την δημιουργία νέου περιεχομένου, η ανανέωση των αποθεμάτων είναι μια από τις σημαντικότερες καθημερινές διαδικασίες. Με την σύνδεση των δύο συστημάτων εκμηδενίζουμε τον απαιτούμενο χρόνο ενημέρωσης, καθώς το απόθεμα όλων των online ειδών ενημερώνεται αυτόματα με την αλλαγή του υπολοίπου αποθήκης στο σύστημα μηχανογράφησης (ERP) έπειτα από κάθε ενέργεια σε αυτό.

Παράλληλα καλύπτονται όλες οι πιθανές περιπτώσεις διαχείρισης αποθεμάτων, ενημερώσεις λογιστικού αποθέματος, αποθέματος δεσμεύσεων, είδη με διαστάσεις (παραλλαγές) που παρακολουθούνται σε χρώμα, μέγεθος, στυλ κ.α.

Αυτόματη δημιουργία πελατών και παραγγελιών στο ERP

Υλοποιώντας μια διασύνδεση eShop με ERP δημιουργούνται αυτόματα τα φορολογικά στοιχεία του πελάτη και καταχωρείται έτοιμη προς τιμολόγηση η παραγγελία μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο καταχώρησης. Αξιοποιώντας σωστά τη διαδικασία και διαθέτοντας υποδομές όπως τεχνολογίες αιχμής (Rest API’s), ένα σύγχρονο ERP, αναβαθμισμένο εξοπλισμό, η διαδικασία εισαγωγής του πελάτη και της παραγγελίας στο ERP είναι πλέον online.

Αυτόματη έκδοση εντύπων αποστολής courier από το ERP

Ανεξάρτητα από την συνεργαζόμενη εταιρεία αποστολών (Γενική Ταχυδρομική, ACS, ΕΛΤΑ, Speedex, DHL, UPS, TNT, Fedex,Courier Center), το ERP είναι σε θέση μαζί με το παραστατικό της παραγγελίας να εκτυπώσει και το κατάλληλο έντυπο αποστολής της εταιρίας ταχυμεταφορών αξιοποιώντας τα στοιχεία του πελάτη και τα ογκομετρικά στοιχεία των ειδών, μειώνοντας δραματικά τον απαιτούμενο χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας τιμολόγησης – αποστολής.

Διαχείριση αποδόσεων αντικαταβολών Courier

Σε ένα μέσο ηλεκτρονικό κατάστημα με 30 παραγγελίες ημερησίως, ο όγκος καταχώρησης παραστατικών είσπραξης στο ERP σύστημα ανέρχεται στις 900 εγγραφές σε μηνιαία βάση. Με την διασύνδεση των δύο συστημάτων και την αυτοματοποίηση της διαδικασίας επικοινωνίας των συστημάτων με τις εταιρίες courier, επιτυγχάνετε η αυτόματη εισαγωγή των εισπράξεων αντικαταβολών μειώνοντας δραστικά των απαιτούμενο χρόνο καταχώρησης του λογιστηρίου παρέχοντας την δυνατότητα ελέγχου των αποδόσεων αντικαταβολών από τις εταιρίες αποστολών.