Αποστολή ενημερώσεων Apifon SMS & Viber από το WooCommerce

 

Το πρόσθετο WooCommerce Apifon SMS & Viber αναλαμβάνει την αυτόματη ή on-demand αποστολή μηνυμάτων σε μορφή SMS ή Viber με χρήση της πλατφόρμας της Apifon καθιστώντας δυνατή την ενημέρωση του πελάτη για την κατάσταση της παραγγελίας του από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα εμπλουτίζοντας τη λειτουργικότητα του WooCommerce.

Το πρόσθετο παρέχει τη δυνατότητα στον διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος την on-demand αποστολή μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο από το διαχειριστικό μενού του WooCommerce.

Τα οφέλη της χρήσης του Apifon SMS & Viber

 

  • Ενημερώστε άμεσα τους πελάτες σας για την κατάσταση της παραγγελίας τους
  • Άμεση ενημέρωση του πελάτη χωρίς τα προβλήματα της παραδοσιακής επικοινωνίας (email spam, blocking errors)
  • Εύκολη ενεργοποίηση και απενεργοποίηση της λειτουργικότητας
  • Συμβατότητα με οποιοδήποτε πεδίο στη φόρμα παραγγελίας
  • Δυνατότητα χρήσης προκαθορισμένων placeholders (user name, order id, κτλ)
  • Αυτοματισμός λειτουργικότητας με το ERP και συμβατότητα με τη σουίτα GO:Core για Pylon & Galaxy

Συμβατότητα με WooCommerce και WordPress

  • WooCommerce 6.0.0 μέχρι 6.6.1
  • Wordpress5.8 και άνω

Λεπτομέρειες προσθέτου

  • Τρέχουσα έκδοσηv0.1.0
  • Τελευταία ενημέρωση 12-07-2022
  • License Propertiary
WooCommerce Apifon SMS & Viber από την Cluster CIS

Αναβαθμίστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα!

Εμπλουτίστε και αυτοματοποιείστε τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με τις υπηρεσίες της Apifon.

  • Αυτόματη αποστολή μηνυμάτωνSMS & Viber με την ολοκλήρωση της παραγγελίας
  • Αλληλεπιδράστε έξυπναμε τους πελάτες σας με αυτοματοποιημένες επικοινωνίες
  • Επικοινωνία χωρίς όριαμε πολλαπλά κανάλια επικοινωνιών

Έχετε ερωτήσεις? Έχουμε απαντήσεις

_

Κάθε νέο βήμα δημιουργεί ερωτήματα για την επιχείρηση σας,
στείλτε μας τα ερωτήματα σας, και σύντομα ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας

Ask Us …

Δεν σας καλύπτουν κάποιες από τις συχνές ερωτήσεις;

Επιλέξτε κάποια απο τις παρακάτω θεματικές ενότητες και αποστείλετε μας τα ερωτήματα σας, και σύντομα ένας εκπρόσωπος μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας

    Συχνές ερωτήσεις

    δείτε κάποιες απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα

    Πώς μπορώ να δοκιμάσω αν λειτουργεί η αποστολή μηνυμάτων ?

    Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Γρήγορο μήνυμα από το διαχειριστικό μενού με την υπηρεσία μηνυμάτων που επιθυμείτε (SMS ή Viber). Συμπληρώστε έναν δικό σας αριθμό τηλεφώνου ώστε να ελέγξετε αν θα λάβετε ορθά το μήνυμα.

    Δεν λειτουργεί η αποστολή μηνυμάτων κατά την ολοκλήρωση των παραγγελιών

    Ελέγξτε πρώτα αν μπορείτε να στείλετε μήνυμα μέσω της λειτουργίας Γρήγορο μήνυμα από το διαχειριστικό μενού, αν το γρήγορο μήνυμα λειτουργεί ορθά, τότε το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε κάποιο εξής:

    • Η παραγγελία δεν έχει σημειωθεί με την απαιτούμενη κατάσταση “Ολοκληρωμένη”. Μόνο για ολοκληρωμένες παραγγελίες γίνεται αποστολή μηνύματος.
    • Ο πελάτης δεν έχει καταχωρήσει τον αριθμό τηλεφώνου με την αναμενόμενη μορφοποίηση (δέκα συνεχόμενα ψηφία χωρίς κενά ή άλλους χαρακτήρες ενδιάμεσα, πχ. 6901234567). Αν αντιμετωπίζετε κάτι τέτοιο, προτείνουμε να προγραμματίσετε το αντίστοιχο πεδίο στη φόρμα αγοράς ώστε να δέχεται μόνο την εν λόγω μορφοποίηση (μέσω προσθέτου ή χρήση HTML πεδίου τύπου `tel` με την ιδιότητα `pattern`) ή να προσθέσετε μια περιγραφή στο πεδίο που να ενημερώνει τον χρήστη για τις αποδεκτές μορφές του αριθμού τηλεφώνου.
    Δεν λειτουργεί καθόλου η αποστολή μηνυμάτων.

    Συχνοί λόγοι για τους οποίους δεν λειτουργεί η αποστολή μηνυμάτων είναι οι εξής:

    •  Έχει απενεργοποιηθεί το πρόσθετο. Βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργό από τη σελίδα “Πρόσθετα” στο μενού διαχείρισης του WordPress.
    • Έχει λήξει/καταχωρηθεί λανθασμένα το κλειδί license της Cluster για τη χρήση του προσθέτου.
    • Έχει αλλάξει/καταχωρηθεί λανθασμένα το API token και API key της πλατφόρμας Apifon, στη σελίδα ρυθμίσεων.
    • Δεν έχετε επιλέξει στις ρυθμίσεις του API token στην πλατφόρμα Apifon, την άδεια για αποστολή μέσω SMS ή Viber.
    • Έχει εξαντληθεί το υπόλοιπό σας στον λογαριασμό στο Apifon.
    Χρησιμοποιώ άλλο πεδίο από το προκαθορισμένο του WooCommerce Checkout

    Χρησιμοποιείτε άλλο πεδίο από το προεπιλεγμένο πεδίο τηλεφώνου του WooCommerce, μέσω προσθέτου. Αυτό διορθώνεται αν ορίσετε το σχετικό πεδίο στη ρύθμιση “πεδίο αριθμού τηλεφώνου” από τη σελίδα παραμετροποίησης του πρόσθετου.

    Πόσοι χαρακτήρες επιτρέπονται σε ένα SMS ?

    Ένα (1) μήνυμα SMS να περιλαμβάνει 160 χαρακτήρες (κεφαλαία Ελληνικά ή λατινικά πεζοκεφαλαία) ή 70 ειδικούς χαρακτήρες (Κυριλλικά, Κινέζικα, κτλ). Όταν το μήκος του μηνύματος ξεπερνάει τους χαρακτήρες ενός sms τότε το μήνυμα χρεώνεται ως δύο (2) sms, όταν ξεπερνάει τους 306 χαρακτήρες χρεώνεται ως τρία (3) sms κτλ. Προσοχή με την αντιγραφή και επικόλληση κειμένου από άλλη πηγή, καθώς το κείμενο μπορεί να περιέχει κρυφούς χαρακτήρες οι οποίοι μπορεί να επιφέρουν επιπλέον χρεώσεις αν αλλάξουν την διαμόρφωση του κειμένου.

    Μπορώ να εισάγω συνδέσμους (url) στα SMS μου ?

    Μπορείτε να έχετε όσους συνδέσμους επιθυμείτε στα μηνύματα SMS, το πρόσθετο αλλά και ο πάροχος (Apifon) υποστηρίζουν τη λειτουργικότητα χωρίς πρόβλημα.

    Πόσους χαρακτήρες μπορώ να έχω σε ένα μήνυμα Viber ?

    Ένα μήνυμα Viber μπορεί να έχει μέχρι και 1000 χαρακτήρες κειμένου.

    Μπορώ να προσθέσω Video σε ένα μήνυμα Viber ?

    Το Viber δεν υποστηρίζει απευθείας εισαγωγή βίντεο στο μήνυμα, μπορείτε όμως να προσθέσετε το βίντεο ως σύνδεσμο στο μήνυμα σας.