Όσον αφορά την δημιουργία προϊόντων, έχουμε κυρίως τις εξής δύο επιλογές : Απλό προϊόν & Μεταβλητό Προϊόν.

Ο τύπος προϊόντος μπορεί να επιλεχθεί από το πεδίο (1) που είναι χαρακτηρισμένο με κόκκινο πλαίσιο

Αρχικά θα καλύψουμε την διαδικασία δημιουργίας ενός απλού προϊόντος.

Με την χρήση του παρακάτω οδηγού, μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τι κινήσεις που χρειάζονται για να ολοκληρωθεί η δημιουργία ενός απλού προϊόντος από το μηδέν.

 

Ακολουθώντας τα βήματα θα μπορέσετε να κάνετε τα εξής:

  • Δημιουργία Τίτλου
  • Εμφάνιση Περιγραφής
  • Καταχώριση Προϊόντος σε Κατηγορίες
  • Προσθήκη Εικόνας Προϊόντος
  • Ενεργοποίηση Ιδιοτήτων Προϊόντος

1.1 Εκκίνηση Διαδικασίας

Πηγαίνουμε τον κέρσορα πάνω από την επιλογή “Προϊόντα” (1) και επιλέγουμε το “Προσθήκη Νέου” (2) .

1.2 Τίτλος Προϊόντος

Στο σημείο που είναι χαρακτηρισμένο με το κόκκινο πλαίσιο, μπορείτε να γράψετε τον τίτλο του προϊόντος που θέλετε να δημιουργήσετε

1.3 Περιγραφή Προϊόντος

Στο σημείο που είναι χαρακτηρισμένο με το κόκκινο πλαίσιο, μπορείτε να γράψετε μια περιγραφή για το προϊόν σας. Συνήθως την επίσημη περιγραφή από τον κατασκευαστή, εάν είναι διαθέσιμη.

1.4 Τιμή Προϊόντος

Έχοντας επιλεγμένη την καρτέλα “Γενικά” (1) εισάγετε την τιμή το προϊόντος στο πεδίο “Κανονική Τιμή” (2) .

 

Αν έχετε αποφασίσει να μην υπάρχει τιμή στο κατάστημά σας και να λειτουργεί μόνο σαν κατάλογος, το συγκεκριμένο βήμα είναι προαιρετικό.

1.5 Κωδικός Προϊόντος (SKU)

Έχοντας επιλεγμένη την καρτέλα “Αποθήκη” το πρώτο πεδίο προς συμπλήρωση είναι ο Κωδικός Προϊόντος.

Ο κωδικός αυτός συνήθως ορίζεται από τον κατασκευαστή κάθε προϊόντος.

Αν δεν υπάρχει SKU στο προϊόν που δημιουργείτε, γράψτε εσείς έναν κωδικό και μην το αφήνετε κενό.

Βοηθάει στην αναζήτηση προϊόντος και διευκολύνει διάφορες καταστάσεις που δεν θα αναλυθούν στην παρούσα φάση.

1.6 Βάρος και Διαστάσεις

Σε αυτό το σημείο μπορούμε να ορίσουμε τις διαστάσεις και το βάρος τα οποία έχει το προϊόν μας.

Επιλέγετε την καρτέλα “Αποστολή” (1) και ορίζεται το βάρος σε κιλά (2) και τις διαστάσεις σε εκατοστά (3) .

Αυτές οι τιμές θα εμφανίζονται στις περισσότερες πληροφορίες του προϊόντος στην σελίδα του.

1.7 Συνδεδεμένα Προϊόντα

Έχοντας την καρτέλα “Συνδεδεμένα Προϊόντα” (1) επιλεγμένη, μπορούμε να ορίσουμε δύο ειδών ομάδες συνδεδεμένων προϊόντων με το παρόν προϊόν που δημιουργούμε.

Στο πεδίο “Αύξηση Πωλήσεων” (2) ή αλλιώς Up-Sell, μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένα προϊόντα, συγγενικά με το παρόν, σαν προτάσεις προς στον αγοραστή τα οποία είναι καλύτερα σχετικά με το προβαλλόμενο προϊόν.

Αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται στην σελίδα του προϊόντος που δημιουργούμε ως προτάσεις.

Στο πεδίο “Προϊόντα παράλληλης πώλησης” (3) η αλλιώς Cross-sell μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένα προϊόντα τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με το προβαλλόμενο προϊόν.

Αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται στην σελίδα του καλαθιού του πελάτη ως προτάσεις.

1.8 Ενεργοποίηση Ιδιοτήτων

Για την ενεργοποίηση ιδιοτήτων μεταφερόμαστε στην καρτέλα “Ιδιότητες” (1). Μπορείτε να επιλέξετε από τις ήδη διαθέσιμες Ιδιότητες πατώντας το dropdown μενού (2) . Επιλέγετε την ιδιότητα που θέλετε και πατάτε το κουμπί      “Προσθήκη”. Στην περίπτωση αυτήν, θα επιλέξουμε την ιδιότητα “Κατασκευαστής”. Μας ανοίγει τότε η παρακάτω επιλογή.

Όπως βλέπετε η ιδιότητα “Κατασκευαστής” (1) έχει ένα εύρος τιμών που απαρτίζεται από τους όρους που έχουν δημιουργηθεί (για παραπάνω πληροφορίες, αναφερθείτε στον Οδηγό Δημιουργίας Ιδιοτήτων). Πατώντας πάνω στην “Τιμή(ές)” (2) μπορείτε να επιλέξετε την τιμή που θέλετε να έχει η συγκεκριμένη ιδιότητα του προϊόντος. Παρακαλούμε να ελέγξετε πως είναι και ορατή στην σελίδα του προϊόντος (3) .

Έχοντας κάνει σωστά την επιλογή, εμφανίζεται με αυτό το γκρι πλαίσιο.

Σε αυτό το σημείο μπορούμε να προσθέσουμε κι άλλες ιδιότητες, κάνοντας την επιλογή από την αρχή (1) . Στην περίπτωση αυτήν έχουμε επιλέξει την ιδιότητα “Δυνατότητες & Λειτουργίες” (2). Μπορούμε να επιλέξουμε περισσότερους από έναν όρους (3). Απλά επιλέγεται αυτούς που θέλετε

και συμπληρώνονται μόνοι τους. Όταν φτάσουμε στον επιθυμητό αριθμό ιδιοτήτων, πατάμε το κουμπί “Αποθήκευση Ιδιοτήτων” (4) . Τότε στην οθόνη μας φαίνεται το παρακάτω.

Βλέπουμε πλέον πως μετά την αποθήκευση, οι ιδιότητες έχουν συμπτυχθεί. Πατάτε επάνω στην εκάστοτε, εάν θέλετε να κάνετε αλλαγές.

1.9 Σύντομη Περιγραφή

Στο σημειωμένο πλαίσιο “Σύντομη Περιγραφή Προϊόντος”, μπορείτε να γράψετε μία μικρή

περιγραφή των δυνατοτήτων του προϊόντος, τα οποίο θα εμφανίζονται δεξιά από την φωτογραφία του. Παρακαλούμε αναφερθείτε στην τελευταία φωτογραφία για να δείτε αναλυτικότερα την διάταξη των κειμένων.

1.10 Ανάθεση σε Κατηγορία

Αυτό το βήμα είναι πολύ σημαντικό για την σωστή εμφάνιση των προϊόντων ανά κατηγορία.

Μπορεί το προϊόν να είναι οικιακό κλιματιστικό, αλλά αν επιλεγεί μόνο η κατηγορία “Οικιακός Κλιματισμός” (3) δεν θα εμφανίζεται το προϊόν αν κάποιος επιλέξει την κατηγορία “Κλιματισμός” (2).

 

Ευτυχώς υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξουμε πολλαπλές κατηγορίες. Οπότε στην λίστα των κατηγοριών (1) θα πρέπει να επιλέξουμε και την κατηγορία που επιθυμούμε, σε αυτήν την

περίπτωση την κατηγορία “Οικιακός Κλιματισμός” (3), αλλά και την κεφαλική της κατηγορία “Κλιματισμός” (2). Πάντα θα πρέπει να επιλέγουμε και την επιθυμητική κατηγορία και τις εκάστοτε κεφαλικές κατηγορίες που μπορεί να υπάρχουν.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις κατηγορίες WooCommerce, διαβάστε το σχετικό one page manual για δημιουργία κατηγοριών

1.11 Επιλογή Φωτογραφίας Προϊόντος

Για την εισαγωγή φωτογραφίας, επιλέγετε το “Ορισμός της Εικόνα Προϊόντος”

Επιλέγετε την φωτογραφία που επιθυμείτε και επιλέγετε το “Ορισμός της Εικόνα Προϊόντος”. Αυτή θα είναι η εικόνα που θα εμφανίζεται στην προεπισκόπηση του προϊόντος αλλά και σαν πρώτη εικόνα στην σελίδα του.

Σε περίπτωση που θέλετε να προσθέσετε κι άλλες φωτογραφίες, μπορείτε να επιλέξετε το “Προσθέστε εικόνες στην συλλογή εικόνων προϊόντος”. Για το παράδειγμα αυτό δεν θα εισάγουμε παραπάνω φωτογραφίες.

1.12 Δημοσίευση Προϊόντος

Πλέον είναι έτοιμο το προϊόν σας! Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να το δημοσιεύσετε, απλά πατώντας το κουμπί “Δημοσίευση”. Η σελίδα του προϊόντος σας είναι έτοιμη και θα μοιάζει κάπως έτσι.

Αυτό ήταν!

Παρακάτω θα δούμε που διαφέρουν τα μεταβλητά προϊόντα και πως τα δημιουργούμε.

Τα μεταβλητά προϊόντα διαφέρουν από τα απλά στην τιμή της κάθε παραλλαγής, στην ιδιότητα σύμφωνα με την οποία δημιουργούνται οι παραλλαγές και σε κάποιες πληροφορίες προϊόντων που είναι μοναδικές για κάθε παραλλαγή και τις οποίες θα δούμε παρακάτω.

Παρά ταύτα, οι παραλλαγές των μεταβλητών προϊόντων έχουν και τα δικά τους κωδικό προϊόντοςβάρος και διαστάσεις, φωτογραφία(-ες) προϊόντος

2.1 Δημιουργία ιδιοτήτων που χρησιμοποιούνται στις παραλλαγές

 

Παραπάνω, δημιουργήσαμε ένα δοκιμαστικό κλιματιστικό με την τιμή του, τις διαστάσεις του κ.ο.κ.

Το συγκεκριμένο προϊόν έχει σταθερά χαρακτηριστικά. Εντούτοις, το κατάστημά μας μπορεί να διαθέτει προϊόντα τα οποία έχουν μεταβαλλόμενα χαρακτηριστικά, όπως χρώμα, μέγεθος, κτλπ.

Σε αυτήν την περίπτωση, έχουμε την δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα μεταβλητό προϊόν, το οποίο θα εμφανίζεται στο κατάστημα σαν ένα προϊόν, αλλά θα υπάρχει η δυνατότητα να καθοριστούν τα χαρακτηριστικά του σε πρώτο χρόνο, από τον αγοραστή.

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η πρώτη και κύρια διαφορά των μεταβλητών με τα απλά προϊόντα είναι οι ιδιότητες.

Φτάνοντας στο σημείο ορισμού ιδιοτήτων στο προϊόν, συνεχίζουμε όπως θα κάναμε και για ένα απλό.

Με μόνη διαφορά πλέον, πως στην ιδιότητα που θέλουμε να διαχωρίσει τα προϊόντα ενεργοποιούμε την επιλογή Χρησιμοποιείται στις παραλλαγές (2).

Έχοντας αποθηκεύσει τις ιδιότητες, με κάποιες από αυτές  (ή όλες) να χρησιμοποιούνται στις παραλλαγές, αν επιλέξουμε την παρακάτω καρτέλα “Παραλλαγές“, θα δούμε τον επιλογέα Προσθήκη παραλλαγής.

Διαλέγοντας την επιλογή “Δημιουργία παραλλαγών από όλες τις ιδιότητες” (1) και “Μετάβαση”(2), αυτόματα μας δημιουργεί κάθε πιθανό συνδυασμό, βάσει των ιδιοτήτων που ενεργοποιήσαμε.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να ρυθμίσουμε την κάθε παραλλαγή, αντιμετωπίζοντας την ως ξεχωριστό  προϊόν.

Έχοντας επιλέξει την πρώτη παραλλαγή (1), ανοίγει η φόρμα των πληροφοριών της (2).

Συμπληρώνουμε όλα τα πεδία, αφήνοντας την κατηγορία αποστολής και την κατηγορία φόρου να πάρουν την τιμή του γονέα, όπως αναγράφεται.

Κάνουμε κλικ στο μπλε εικονίδιο (3) για να ορίσουμε την φωτογραφία της παραλλαγής του προϊόντος.

Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για όλες τις παραλλαγές.

Αν κάποια παραλλαγή μείνει χωρίς τιμή ή ποσότητα αποθέματος (εάν ενεργοποιηθεί η Διαχείριση του αποθέματος), δεν θα είναι διαθέσιμη.

Μόλις καταχωρήσουμε τις πληροφορίες, επιλέγουμε το “Αποθήκευση Αλλαγών” που βρίσκεται ακριβώς μετά την τελευταία παραλλαγή.

2.2 Ολοκλήρωση μεταβλητού προϊόντος

 

Έχοντας συμπληρώσει τα πεδία για όλες τις παραλλαγές του προϊόντος, συνεχίζουμε με την ανάθεση σε κατηγορία, όπως θα κάναμε και για ένα απλό προϊόν και έπειτα προχωράμε σε δημοσίευση του προϊόντος, βεβαιώνοντας πρώτα ότι δεν παραλείψαμε κανένα σημαντικό πεδίο.

No comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.