News

Σύνδεση eShop με ERP συστήματα, η βασική ανάγκη του e-business σήμερα

On 5th Nov 2018
Σύνδεση eshop με erp, σύνδεση ηλεκτρονικού καταστήματος με erp

Διασύνδεση με υπηρεσίες τρίτων, αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ ετερογενών συστημάτων (erp to web, erp to erp κτλ), αυτοματοποίηση απαραίτητων καθημερινών διαδικασιών, είναι μόνο οι βασικές ανάγκες που πρέπει να καλύπτει ένας σύνθετος μηχανισμός. Βασικό στοιχείο εξέλιξης και γεννήτρια παραγωγής πωλήσεων το eCommerce κρίνεται πλέον απαραίτητο για την μικρή, μικρομεσαία και μεγάλη επιχείρηση, για διασφάλιση της βιωσιμότητας, θωράκιση της δυναμικής πωλήσεων, θεμελίωση και προώθηση του brand.

Η συνεχής αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών και οι ποικίλες ανάγκες κάθε επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις μέρες μας έχουν οδηγήσει διαχειριστές IT υποδομών και τους ιδιοκτήτες eCommerce επιχειρήσεων (κατά κύριο λόγο), στην αναζήτηση της τέλειας "γεφύρωσης" χρησιμοποιώντας ότι ποιο φρέσκο παρέχεται τεχνολογικά στις μέρες μας για την επίτευξη της, πληθώρα API's, Cross DB Connections, CDN's, Dedicated Infrastructure, Headless Frameworks, Clustered Cloud Hosting και η λίστα συνεχίζει με αρκετές ορολογίες που δυσκολεύουν τις περισσότερες φορές ακόμα και τους έμπειρους στον χώρο. 

Τα οφέλη της διασύνδεσης

Η καθημερινότητα του "οργανωμένου" λογιστηρίου είναι ένας αέναος κύκλος επανάληψης συγκεκριμένων διαδικασιών (εισαγωγή, επεξεργασία, τιμολόγηση, repeat) με σταθερούς ρυθμούς μείωσης της παραγωγικότητας, εικόνα που δεν ταιριάζει στην επιχείρηση που θα ήθελε να πρωταγωνιστήσει στο e-Business. Πως θα μπορούσε η διασύνδεση των ετερογενών συστημάτων (eshop, erp, crm, wms κ.α.) να βοηθήσει περισσότερο από το κατάλληλο CMS ή τις state-of-the-art υποδομές ? 


Αυτόματη διεκπεραίωση online παραγγελιών από το ERP.
Ο μέσος χρόνος διεκπεραίωσης της παραγγελίας (λιανικής ή χονδρικής) απαιτεί για την εισαγωγή των στοιχείων πελάτη, καταχώρηση και τιμολόγηση, έκδοση εντύπου αποστολής και συσκευασία, περί τα 15 λεπτά (εάν ο εργασιακός χώρος είναι δομημένος σωστά...). Ένα μικρομεσαίο eShop με μέσο όρο 30 παραγγελιών ανά ημέρα,  χρειάζεται συνολικό χρόνο 7.5 ώρες σε καθημερινή βάση μόνο για ένα μικρό κομμάτι της ηλεκτρονικής αγοράς. Με την διασύνδεση του συστήματος μηχανογράφησης της επιχείρησης με το ηλεκτρονικό κατάστημα, η εισαγωγή στοιχείων, καταχώρηση, τιμολόγηση και έκδοση εντύπων αποστολής γίνεται αυτόματα χωρίς να αναλώνονται απαραίτητες ανθρωποώρες, κάνοντας τους υπολογισμούς για ένα ολόκληρο εργασιακό έτος το όφελος (δείτε τα Customer Stories εδώ) για την επιχείρηση ανέρχεται στις 2.300 ανθρωποώρες.
Αυτόματη δημιουργία νέου περιεχομένου στο eShop από το ERP.

Ανεξάρτητα από το CMS ή την custom λύση που έχουμε επιλέξει, μία από τις περισσότερο χρονοβόρες διαδικασίες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι η δημιουργία νέου περιεχομένου. Ένας έμπειρος χειριστής εκμεταλλευόμενος όλους τους αυτοματισμούς δημιουργίας περιεχομένου (αντιγραφή, αυτόματη συμπλήρωση κτλ) για την δημιουργία νέου είδους (συμπεριλαμβανομένου και του φωτογραφικού υλικού) θα χρειαστεί περίπου 3 λεπτά ανά νέο κωδικό (στην περίπτωση που το είδος είναι απλό, χωρίς ειδικά χαρακτηριστικά), σε είδη με πολλαπλά ειδικά χαρακτηριστικά (χρώμα, μέγεθος, στυλ, διαστάσεις, κ.α.) όπως προϊόντα ένδυσης, υπόδησης, δαχτυλίδια-βέρες, προϊόντα μακιγιάζ ο απαιτούμενος χρόνος μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 3 ώρες ανά κωδικό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα χρονοβόρας δημοσίευσης, η καταχώρηση νέων δαχτυλιδιών (βέρες) όπου η τιμή και η φωτογραφία του προϊόντος διαφοροποιείτε ανάλογα με το επιλεγμένο μέγεθος, πλάτος, μέταλλο, πρόσθετο ορυκτό και φυσικά τη τιμή βάσης. Σε όλα τα παραπάνω οφείλουμε να προσθέσουμε τον απαιτούμενο χρόνο καταχώρησης της ίδιας πληροφορίας σε διαφορετικό σύστημα (ERP) για τις ανάγκες της τιμολόγησης. Χρησιμοποιώντας την διαδικασία σύνδεσης του webshop με το σύστημα μηχανογράφησης (ERP) ο συνολικός χρόνος αποθήκευσης του περιεχομένου μειώνεται δραματικά, καθώς όλες οι κρίσιμες πληροφορίες για το eShop βρίσκονται έτοιμες προς επιλογή στο μηχανογραφικό σύστημα της επιχείρισης και συγκεντρωμένες σε ένα σημείο βοηθώντας τον χειριστή κατά την επιλογή τους, παράλληλα η αυτοματοποιημένες διαδικασίες ενός σύγχρονου ERP όπως η μαζική δημιουργία barcode, μαζικός υπολογισμός τιμών ανά χαρακτηριστικό, ογκομετρικά στοιχεία κ.α. επιταχύνουν την διαδικασία εισαγωγής και δημιουργίας.

Ενημέρωση υπολοίπου αποθήκης από το ERP στο eShop.
Παράλληλα με την δημιουργία νέου περιεχομένου, η ανανέωση της εγκυρότητας των στοιχείων υπολοίπου της αποθήκης είναι μια από τις σημαντικότερες καθημερινές διαδικασίες. Με την σύνδεση των δύο συστημάτων εκμηδενίζουμε τον απαιτούμενο χρόνο ενημέρωσης, καθώς το υπόλοιπο όλων των online ειδών ενημερώνεται αυτόματα με την αλλαγή του υπολοίπου αποθήκης στο σύστημα μηχανογράφησης (ERP) έπειτα από κάθε ενέργεια σε αυτό.
Αυτόματη δημιουργία στοιχείων πελατών και παραγγελιών στο ERP.
Υλοποιώντας μια αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ eShop και ERP δημιουργούνται αυτόματα τα φορολογικά στοιχεία του πελάτη (αναλυτική καρτέλα πελάτη) και καταχωρείται έτοιμη προς τιμολόγηση η παραγγελία μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο καταχώρησης. Αξιοποιώντας σωστά την διαδικασία και διαθέτοντας και τις προτεινόμενες υποδομές όπως κατάλληλη υπηρεσία φιλοξενίας, ποιοτική σύνδεση στο διαδίκτυο, αναβαθμισμένο εξοπλισμό, ο χρόνος απόκρισης για την καταχώρηση των δεδομένων μπορεί να πλησιάσει ακόμα και χρόνους μικρότερους των 60".
Αυτόματη έκδοση εντύπων αποστολής courier από το ERP.
Ανεξάρτητα από την συνεργαζόμενη εταιρεία αποστολών (Γενική Ταχυδρομική, ACS, ΕΛΤΑ, DHL, TNT), το ERP είναι σε θέση μαζί με το παραστατικό της παραγγελίας να εκτυπώσει και το κατάλληλο έντυπο αποστολής της εταιρίας ταχυμεταφορών αξιοποιώντας τα στοιχεία του πελάτη και τα ογκομετρικά στοιχεία των ειδών, μειώνοντας δραματικά τον απαιτούμενο χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας τιμολόγησης - αποστολής.
Αυτόματη εισαγωγή εισπράξεων αντικαταβολών από εταιρίες ταχυμεταφορών.
Σε ένα μέσο ηλεκτρονικό κατάστημα με 30 παραγγελίες ημερησίως, ο όγκος καταχώρησης παραστατικών είσπραξης στο ERP σύστημα ανέρχεται στις 900 εγγραφές σε μηνιαία βάση. Με την διασύνδεση των δύο συστημάτων και την αυτοματοποίηση της διαδικασίας επικοινωνίας των συστημάτων με τις εταιρίες ταχυμεταφορών, επιτυγχάνετε η αυτόματη εισαγωγή των εισπράξεων αντικαταβολών μειώνοντας δραστικά των απαιτούμενο χρόνο καταχώρησης του λογιστηρίου παρέχοντας την δυνατότητα ελέγχου των αποδόσεων αντικαταβολών από τις εταιρίες αποστολών.

Σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα ? Προγραμματίστε την δική σας παρουσίαση τώρα και δείτε πως μπορείτε να απογειώσετε την παραγωγικότητα σας.

Προγραμματίστε τη δική σας παρουσίαση τώρα!


Απαντήστε στην ερώτηση:

2 + 8 =
Γράψτε την απάντηση για αυτό το απλό μαθηματικό πρόβλημα. π.χ. για την ερώτηση 1+3, εισάγετε 4.*
...

Μοιραστείτε το: